Pikalinkit sisältöön: asiakastyytyväisyys, henkilöstötyytyväisyys
Mintlyn henkilöstötyytyväisyyskyselyn NPS nousi kaikkien aikojen ennätykseensä +81!
Toteutimme asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyskyselyt syksyllä 2025. Kyselyissä kartoitimme asiakkaidemme ja henkilöstömme tyytyväisyyttä yrityksen eri osa-alueiden osalta.
Henkilöstötyytyväisyyskyselyssä kartoitettiin Mintlyläisten tuntemuksia työstä, työyhteisöstä ja johtamisesta.
Vuoden 2025 henkilöstötyytyväisyyskyselyn perusteella Mintlyllä jaetaan yrityksen kanssa samat arvot ja koetaan työilmapiiri toisia reilusti kohtelevana ja ystävällisenä. Olemme ylpeitä siitä, mitä teemme!
Pidämme tärkeänä työntekijöiden työhyvinvointia ja meille on tärkeää, että jokainen viihtyy. Jokainen työntekijä voi vaikuttaa työhyvinvointiinsa ja siihen annetaan myös hyvät mahdollisuudet työnantajalta. Kyselyn perusteella meillä halutaan työskennellä, koska työntekijään luotetaan ja annetaan hyvät mahdollisuudet kehittyä.
Henkilöstötyytyväisyyskyselyn eNPS luku kertoo, kuinka todennäköisesti työntekijä suosittelisi Mintlyä työpaikkana ja meillä se luku on +81! Yli +50 eNPS lukua pidetään erinomaisena tuloksena.

Tyytyväinen henkilökunta luo tyytyväisiä asiakkaita!
Tämä on äärimmäisen hyvä tulos tilanteessa, jossa olemme tänä vuonna panostaneet erilaisien järjestelmien päivittämiseen ja uusien työkalujen käyttöönottoon. Muutoksista huolimatta työyhteisön työhyvinvointi on parantunut ja aiomme jatkossakin kehittää sitä, koska hyvinvointi on jatkuva kehitysprosessi.
Mintlyn asiakastyytyväisyyskyselyn NPS nousi +77 – kaikkien aikojen huipputulos!
Asiakastyytyväisyyskyselyssä selvitimme asiakkaidemme mielipiteitä palveluumme, tuotteisiimme, kehitykseemme ja asiakasymmärrykseemme. Vastauksista tuli selkeästi esille Mintlyn laadukas ja asiantunteva osaaminen tuotteiden, palveluiden ja ratkaisuiden osalta. Tyytyväisyys heijastui huikein arvosanoin ja voimme olla siitä hyvin nöyrästi kiitollisia asiakkaillemme.
Kun kysyimme teiltä, onko jotain, mitä voimme parantaa palveluissamme tai yhteistyössä, saimme seuraavanlaisia vastauksia:

Vuoden 2025 asiakastyytyväisyyskyselyn tulos (NPS-luku) on +77, mikä on äärimmäisen huippu hyvä tulos! Vertailuna viime vuoden NPS oli 76, ja vuonna 2023 se oli 72.
Henkilöstön tyytyväisyys on avain asiakastyytyväisyyteen
Mintly Oy:ssä pidämme sekä asiakastyytyväisyyttä että henkilöstötyytyväisyyttä yrityksen menestyksen kulmakivinä. Uskomme vahvasti siihen, että tyytyväinen ja motivoitunut henkilöstö heijastuu suoraan asiakkaiden kokemukseen ja tyytyväisyyteen. Kun työntekijät viihtyvät ja kokevat työnsä merkitykselliseksi, syntyy positiivinen ja luottamuksellinen ilmapiiri, joka näkyy laadukkaana palveluna asiakkaille. Siksi panostamme jatkuvasti asiakaslähtöiseen, avoimeen kulttuuriin ja työntekijöiden hyvinvointiin tähtäävään toimintaan – hyvin hoidettu työyhteisö kantaa hedelmää myös asiakassuhteissa, kuten vanha sanonta kuuluu: hyvin pidetty työntekijä pitää asiakkaan tyytyväisenä.
Toimitusjohtaja Timo Aarvala haluaa kiittää koko Mintlyn henkilöstöä ja asiakkaita: ”Olen todella ylpeä tiimistämme ja siitä, miten yhdessä rakennamme arvojemme mukaista työpaikkaa. Jokainen Mintlyläinen tekee tärkeää työtä, ja tämä tulos on kiitos teille kaikille.” Timo jatkaa: ” Lämmin kiitos asiakkaillemme luottamuksesta ja siitä, että saamme olla mukana kehittämässä palveluitamme yhdessä kanssanne. Asiakaspalautteenne auttaa meitä kehittymään ja saavuttamaan entistä parempia tuloksia – jatketaan yhdessä eteenpäin!”
Ilman asiakkaidemme luottamusta emme olisi olemassa ja otamme palautteenne nöyränä vastaan. Olemme kehittäneet paljon toimintaamme viime vuosien aikana ja haluamme olla jatkossakin asiakkaillemme paras mahdollinen vaihtoehto tietoturvan ja tietoverkkojen osalta! Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita.
Takaisin